معرفی سایت BA Times

معرفی سایت BAtimes

BA Times با داشتن بیش از ۶۵۰۰۰ عضو فعال، به مقصد نهایی تحلیگران کسب و کاری تبدیل شده است که خواهان رشد خود و افزایش دانش در این حوزه شده اند. در این سایت می‌توانید به مقالات، وبینارها و… دسترسی داشته باشید. شما از طریق لینک https://www.batimes.com/ می‌توانید به این سایت مراجعه کنید. با ما همراه باشید تا به معرفی یکی از حرفه‌ای ترین ها بپردازیم. تحلیل کسب‌و‌کار

در بالاترین قسمت صفحه اصلی سایت BA Times، از قسمت Join BA Times می‌توانید عضو این سایت شوید و به وبینارهای رایگان، Whitepapers و نمونه‌های رایگان سایت دسترسی داشته باشید. همچنین با عضویت در سایت می‌توانید به صورت هفتگی، مطالب و مقالات علمی در حوزه تحلیل کسب و کار را دریافت کنید.

Articles

اگر می‌خواهید به روزترین مقالات در حوزه BA را مطالعه کنید کافیست از منو سایت BA Times بر روی گزینه Articles کلیک کنید تا جدیدیترین مقالات را در اختیار شما قرارگیرد.

وبینارهای رایگان BA Times

پس از ثبت نام در سایت می‌توانید از قسمت منو، با کلیک بر روی Webinars به وبینارهای رایگان در حوزه BA دسترسی داشته باشید. به روز بودن اطلاعات در حوزه BA، با توجه به تغییرات سریعی که در BA Profession اتفاق می‌افتد یک چالش برای متخصصین این حوزه است. از طرفی یافتن اطلاعاتی که از کیفیت لازم برخوردار باشند کاری سخت است. وبینارهای BA Times  نیاز شما را برای به روز بودن در حوزه تجزیه و تحلیل کسب و کار برآورده می‌کند.

White Papers

قسمت بعدی که در این سایت وجود دارد، White Papers است. در واقع در White Paper در مورد اهمیت هوش مصنوعی (AI) صحبت شده است. هوش مصنوعی در بسیاری از صنایع نوید بخش این است که می‌تواند سرعت، دقت، مقیاس پذیری، شخصی سازی و … را در بسیاری از علمکردهای تجاری بهبود ببخشد. اما بسیاری از شرکت‌ها در پیشبرد پروژه‌های هوش مصنوعی تردید دارند، با این‌که می‌دانند برای رقابت در دنیای امروز نیاز به اجرای پروژه‌های هوش مصنوعی دارند اما از عواقب اجرای نادرست آن می‌ترسند. سایت BA Times  در مقاله‌های White Papers خود عمیقاً به اشتباه و بی اساس بودن این ترس‌ها پرداخته و راه‌های غلبه بر این ترس‌ها را بیان کرده است و این اطمینان را به شما می‌دهد که با مطالعه این مقالات بتوانید بهترین پروژه‌های هوش مصنوعی را در کسب و کار خود ایجاد کنید که برایتان سودمند باشند.

Templates

از قسمت منو سایت، Templates را انتخاب کنید تا بتوانید به یک منبع خوب از نمودارها و الگوهایی که در حوزه‌هایی مثل BA، BPM (مدیریت فرایند) و … وجود دارد دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید از این نمونه‌ها ایده بگیرید و برای کسب و کار خود تغییرات لازم را ایجاد کنید.

Jobs

اگر به دنبال رصد فرصت‌های شغلی حوزه BA در سراسر دنیا هستید سایت BA Times  یکی از بهترین منابع برای این کار است. از منو سایت  BA Times بر روی گزینه Jobs  کلیک و فرصت‌های شغلی را مشاهده کنید.

Conference

Business Analyst World برجسته‌ترین کنفرانس در حوزه تجزیه و تحلیل کسب و کار است که منابع و ابزارهای لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد که پروژه‌های BA را بدون نقص اجرا کنید. شما از قسمت منو سایت BA Times می‌توانید به تاریخ‌ها و مکان‌های برگزاری کنفرانس‌های Business Analyst World دسترسی پیدا کنید.

Resources

یکی از جذابترین بخش‌های سایت BA Times ، قسمت Resource  آن است که در ادامه به معرفی هر یک از آیتم‌های آن می‌پردازیم.

Vendors

در اینجا به معرفی ۴۹ سایت بسیار ارزشمند و مهم در حوزه های مختلف مانند BA، BPM و … پرداخته است.

Glossary BA

در این قسمت از سایت BA Times ، به تعاریف اصطلاحاتی که یک تحلیلگر کسب و کار با آن مواجه می‌شود پرداخته شده است.

همچنین در این بخش از سایت به معرفی دو سایت در حوزه BPM و Project Managment پرداخته شده است که BA Times با آن‌ها همکاری دارد.

 

حتما مشاهده کنید:(روی عکس کلیک کنید)

babok

معرفی سایت

سایت BAtimesمعرفی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *