معرفی سایت Bridging the Gap

معرفی سایت

Bridging the Gap در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد و تاکنون به هزاران تحلیلگر کسب و کار کمک کرده است تا در این حوزه حرفه‌ای شوند. طبق گفته سایت Bridging the Gap آن‌ها آموزش‌هایی را نمی‌دهند که نتوان از آن‌ها در دنیای واقعی استفاده کرد. بنیانگذار سایت Bridging the Gap خانم لورا براندنبورگ می‌باشد. او نویسنده کتاب پر فروش How to Start a Business Analyst Career می‌باشد. شما می‌توانید از طریق لینک https://www.bridging-the-gap.com/ به این سایت دسترسی داشته باشید.

در ادامه به معرفی بخش های مختلف این سایت خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

Free Workshop

از منو سایت که در قسمت بالای صفحه قرار دارد بر روی Free Workshop کلیک کنید. شما با ثبت نام در این قسمت می‌توانید به ورکشاپ‌های رایگانی که در حوزه تجزیه و تحلیل کسب و کار برگزار می‌شود دسترسی پیدا کنید. در این ورکشاپ‌ها بنیانگذار این سایت خانم لورا براندنبورگ جزئیات مسیر موفق شدن در حوزه تجزیه و تحلیل کسب و کار را می‌گوید. همچنین به سوالاتی نظیر سوالات زیر پاسخ می‌دهد:

  • مسیر موفقیت تحلیلگر کسب و کار چگونه به نظر می‌رسد و گام بعدی شما برای شروع یا رشد شغلی تان به عنوان یک تحلیلگر کسب و کار چیست؟
  • چگونه می توان از چارچوب فرایند تجزیه و تحلیل کسب و کار استفاده کرد تا اثربخشی پروژه‌ها به حداکثر برسد.

علاوه براین با ثبت نام در ورکشاپ‌های رایگان می‌توانید از ویدئوهای آموزشی جدید، منابع بیشتر و پیشنهادات ویژه مطلع شوید.

Get the book

شما از این قسمت که گزینه بعدی منو سایت می‌باشد می‌توانید برای خرید کتاب How to Start a Business Analyst Career اقدام کنید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا بهترین مسیری که می‌توان برای تحلیلگر کسب و کار شدن را زی کرد پیدا کنید.

BA Courses

برنامه آموزشی  Business Analyst Blueprint یک تجربه یادگیری تعاملی و آنلاین است که در حرکت شغلی و موفقیت پروژه بسیار سریع پیش برده می‌شود. با شرکت در این کلاس با پیشتیبانی آنلاین توسط مربی و همچنین وبینارهایی که جهت تکمیل دانش ارائه می‌شود مواجهه خواهید شد. حتی اگر یک تحلیلگر کسب و کار رسمی نباشید، با شرکت در این کلاس‌ها در استفاده از روش‌های تجزیه و تحلیل کسب و کار  ساختار یافته و پیشرفته مهارت پیدا می‌کنید.

BA Template

الگوهای موجود در سایت به شما به عنوان تحلیگران کسب و کار کمک می‌کند تا با استفاده از الگوهای موجود بتوانید به پیشرفت مورد نظر خود در این حوزه برسید.

BA Articles

شما برای خواندن مقالات می‌توانید از قسمت منو بر روی BA Articles کلیک کنید تا به جدیدترین مقالات در این حوزه دسترسی داشته باشید.

اگر شما به عنوان یک تحلیلگر کسب و کار با تجربه کاری کمی هستید در این سایت می‌توانید به اطلاعات مفیدی دسترسی داشته باشید.

اگر شما به دنبال این هستید که رزومه خود را بهبود ببخشید، مهارت‌های قابل انتقال خود را بهتر کنید و برای مصاحبه در این حوزه آماده شوید می‌توانید در صفحه اصلی سایت بر روی I’m Looking for a Business Analyst Job کلیک کنید تا شما را به مقالاتی که بسیار کمک کننده در تصاحب یک فرصت شغلی هستند هدایت کند.

در صفحه اصلی سایت با کلیک بر روی I Want to Improve My Business Analyst Skills می‌توانید به مقالاتی دسترسی پیدا کنید که به افزایش مهارت‌ها، تجربیات و شایستگی شما به عنوان یک تحلیلگر کسب و کار می‌پردازد. این مقالات شما را به مجموعه مهارت‌های اساسی که مورد نیاز یک تحلیگر کسب و کار است راهنمایی می کند. در این مقالات همچنین تحلیلگران موفق کسب و کار نکات و تکنیک‌هایی را برای بهبود مهارت‌های BA شما ارائه می دهند.

آیا از خود می‌پرسید که تحلیلگر کسب و کار بودن برای شما شغل مناسبی است؟ آیا تمایل دارید که بیشتر در مورد این شغل اطلاعات داشته باشید؟ شما می‌توانید در صفحه اصلی سایت به قسمت I’m Exploring a Business Analysis Career مراجعه کنید تا تیمbridging the gap  تجربیات خود را در این حوزه در اختیارتان قرار دهند.

معرفی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *