__
وبینار آموزشی
در این وبینار میخواهیم به بررسی مدیریت محصول از منظر استاندارد ProdBOK بپردازیم.
__
اطلاعات وبینار
__
سرفصلهای آموزشی
سرفصلهای آموزشی وبینار |
---|
مقدمهای بر استاندارد ProdBOK |
حوزههای مدیریت محصول و مدیریت بازاریابی محصول |
تعریف محصول و خدمت |
تعریف مدیریت محصول |
نقشهای رایج در مدیریت محصول |
تطبیق ProdBOK با دیگر فرآیندهای موجود |
ارتباط مدیریت محصول با دیگر حوزههای دانشی |
چارچوب چرخه حیات مدیریت محصول |
بررسی فرآیندهای چرخه حیات مدیریت محصول |
پرسش و پاسخ مخاطبان |
__
چه چیزی میآموزید؟
آنچه پس از این وبینار میآموزید: |
---|
آشنایی با فرآیندهای چرخه حیات محصول مبتنی بر ProdBOK |
آشنایی با یک بدنۀ دانشی مفید در زمینه محصول برای تیم بازاریابی و فروش سازمانها |
افزایش و تقویت دید سیستماتیک در رویدادهای فروش و بازاریابی |
شکلگیری تفکر مدیریت چرخه حیات برای علاقهمندان به حوزه محصول |
یادگیری ارتباط بین بدنه دانشی مدیریت محصول (ProdBOK) با بدنه دانشی مدیریت پروژه (PMBOK) |
افزایش مهارت سیستمی مالکان محصول، Scrum Master، تیم توسعه محصول در رویکردهای چابک |
تقویت دید توسعۀ محصول مبتنی بر فرآیند برای افراد دست اندرکار کسب و کارهای نوپا |
__
مخاطبین این وبینار
مخاطبان این وبینار: |
---|
کلیۀ علاقهمندان به مدیریت محصول فارغ از جایگاه سازمانی آنها |
کلیۀ دانشجویان و فارغالتحصیلان آماده به کار با رویکرد ورود به حوزۀ مدیریت محصول |
افراد واحد بازاریابی، فروش و تیم محصول از بدنۀ مدیریت تا تیم اجرایی آنها |
تیم برنامهریزی فروش و بازاریابی سازمانها که میخواهند فرآیند محور حرکت کنند. |
افراد برنامهریز و مجری کسب و کارهای نوپا (Startups) |
مدیران پروژه، طرح و سبد، دفتر PMO و تیم اجرایی آنها |
کلیه علاقهمندان به تحلیل کسب و کار در سازمانها و شرکتها |
کلیه افراد شاغل در چارچوب مدیریت پروژههای چابک مانند Scrum یا XP و ... |
__
مشاهده فیلم وبینار