وبینار مدیریت تولید
_

وبینار آموزشی

_

در این وبینار میخواهیم به بررسی مدیریت محصول از منظر استاندارد ProdBOK بپردازیم.

_

اطلاعات وبینار

_

عنوان:

بررسی مدیریت محصول

از منظر استاندارد ProdBOK

زمان برگزاری:

۱۸ مرداد ۱۴۰۰

ساعت ۱۸ الی ۱۹.۳۰

مدرس:

مهندس ابوذر کُردی

نحوه برگزاری:

به صورت آنلاین

هزینه ثبت‌نام:

رایگان

نکته:

ویدیو دوره ضبط نخواهد شد

_

سرفصل‌های آموزشی

_

سرفصل‌های آموزشی وبینار
مقدمه‌ای بر استاندارد ProdBOK
حوزه‌های مدیریت محصول و مدیریت بازاریابی محصول
تعریف محصول و خدمت
تعریف مدیریت محصول
نقش‌های رایج در مدیریت محصول
تطبیق ProdBOK با دیگر فرآیندهای موجود
ارتباط مدیریت محصول با دیگر حوزه‌های دانشی
چارچوب چرخه حیات مدیریت محصول
بررسی فرآیندهای چرخه حیات مدیریت محصول
پرسش و پاسخ مخاطبان

_

چه چیزی می‌آموزید؟

_

آنچه پس از این وبینار می‌آموزید:
آشنایی با فرآیندهای چرخه حیات محصول مبتنی بر ProdBOK
آشنایی با یک بدنۀ دانشی مفید در زمینه محصول برای تیم بازاریابی و فروش سازمان‌ها
افزایش و تقویت دید سیستماتیک در رویدادهای فروش و بازاریابی
شکل‌گیری تفکر مدیریت چرخه حیات برای علاقه‌مندان به حوزه محصول
یادگیری ارتباط بین بدنه دانشی مدیریت محصول (ProdBOK) با بدنه دانشی مدیریت پروژه (PMBOK)
افزایش مهارت سیستمی مالکان محصول،‌ Scrum Master،‌ تیم توسعه محصول در رویکردهای چابک
تقویت دید توسعۀ محصول مبتنی بر فرآیند برای افراد دست اندرکار کسب و کارهای نوپا

_

مخاطبین این وبینار

_

مخاطبان این وبینار:
کلیۀ علاقه‌مندان به مدیریت محصول فارغ از جایگاه سازمانی آن‌ها
کلیۀ دانشجویان و فارغ‌التحصیلان آماده به کار با رویکرد ورود به حوزۀ مدیریت محصول
افراد واحد بازاریابی،‌ فروش و تیم محصول از بدنۀ مدیریت تا تیم اجرایی آن‌ها
تیم برنامه‌ریزی فروش و بازاریابی سازمان‌ها که می‌خواهند فرآیند محور حرکت کنند.
افراد برنامه‌ریز و مجری کسب و کارهای نوپا (Startups)
مدیران پروژه، طرح و سبد،‌ دفتر PMO و تیم اجرایی آن‌ها
کلیه علاقه‌مندان به تحلیل کسب و کار در سازمان‌ها و شرکت‌ها
کلیه افراد شاغل در چارچوب مدیریت پروژه‌های چابک مانند Scrum یا XP و ...

_

مشاهده فیلم وبینار

_